magegullet Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Satt å tenkte litt å går.. Kanskje jeg skulle funnet på noe med min kjære.. Dagene går, de samme hverdagslige rutinene.. Men hva skal man finne på? Er det noen som har noen gode forslag? Som kanskje har hatt en helaften/dag med sin kjære som virkelig fallt i smak??
**Lykke** Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Vi er veldig flinke og lage en god sen middag, kjøpe snacks og se en god film sammen... det er litt sånn billig hverdagskos Men skal vi ha en "aften" MÅ vi ut av huset, bare det og komme ut av sin egen stue er jo deilig... Middag og kino er jo en alltid en slager, men vi har det også utrolig kjekt med og planlegge med et vennepar, lage noe god mat og spille poker eller bare brate, hva som helst... blir alltid god stemning og masse latter Vet ikke om du har barn fra før da, men for oss som har det er utrolig deilig bare og komme seg ut og være voksne! Ellers vil jeg anbefale en god revy, det er alltid gøy og man har garantert masse og snakke om etterpå Lykke til, håper dere koser dere, det er alltid viktig og ta vare på forholdet
magegullet Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2011 Takk for svar Lykke Det må nok bli noe i den retningen.. Det blir jo vellykket uansett, kanskje jeg skulle sett om det går noe på latter ol.. Nei, jeg har ikke barn enda, vi har prøvd i 2,5 år nå og merker at det liksom blir det eneste temaet.. masse stress, mas og skuffelser.. Skal i gang med IVF nå i midten av januar og regner meg at det blir en tøff periode for oss begge så tenkte at jeg skulle ordne noe hyggelig før jeg blir for hormonell Jeg er helt enig, det er kjempe viktig, selv om det har lett for å gå i glemmeboka..
LoveDove Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Mye man kan gjøre, både ute og hjemme. Jeg syns det kan være herlig å spise god mat, drikke god vin, for så å høre på musikk kliss naken. Får magien tilbake gitt. Hvis dere vil ut; tenk på hva du liker å gjøre med venner. For all del, spis gjerne en bedre middag - det er alltid en slager. Men noe så enkelt som å dra på byen (altså ikke nødvendigvis fylla) med sin kjære på omtrent samme måte som man gjør med venner kan være innmari gøy. Latter er et superforslag forresten! Hva med å ta en hel dag sammen? Begynne med god frokost, så gjøre noe dere aldri har gjort sammen før eller skjeldent gjør, det være seg alt fra klatrekurs eller lignende til museum og slike ting. Har ditt hjemsted attraksjoner du ikke har besøkt før? Har én av dere en hobby eller noe den andre ikke har prøvd? (Kjæresten min har drevet med hest, det har ikke jeg) Avslutt så med noe av det andre på kvelden. Hvis du i tillegg stiller i ditt lekreste undertøy ved kveldens ende er magien garantert et faktum. Shit, nå fikk jeg lyst til å dra på date med min kjære!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå