Gå til innhold

J@#% dritt ekstremister!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker totalt kunnskapsløs.

Skrevet

De ekstremistene er tragiske. Men du var litt ekstrem du og.

Sprøtt at det vr han som skulle passe på han som myrdet han. Det var nok et uventet hold.

Mange ekstremister skjuler seg bak en moderne muslim.

Skrevet

Ikke noe nytt at livvakter dreper den de skal passe på. Det har skjedd før. Og det har ikke bare vært muslimer.

Skrevet

og du virker totalt blind.

Skrevet

Vel, tatt i betraktning at det begås vesentlig mange flere terrorangrep av høyreekstreme enn muslimer syns jeg igrunn du er relativt trangsynt, og at du lar deg skremme av artikler på dagbladet.no tyder ikke akkurat på at du har voldsomt god peiling på hvor du skal gå for relevant informasjon ... Jeg er mye mer redd for rasister, nynazister og den slags enn for muslimer. Skyldes sikkert at jeg kjenner en del muslimer (palestinere), og de er de snilleste og minst voldelige menneskene jeg noen gang har møtt, selv om de har MYE de kunne hevnet om de hadde hatt trang til det.

Sett deg ned og les Aftenposten eller, aller helst, Morgenbladet. Mye mer nyanserte bilder av andre kulturer enn vår egen enn VG og Dagbladet noen gang har klart å presentere ...

Skrevet

Nei, jeg er ikke blind, men jeg har kunnskap om islam og vet at ekstremister utgjør mindre enn en promille.

11.50.

Skrevet

Det er helt normalt for muslimer å forfølge frafalne. Derfor bør man ikke bli muslim, siden det er umulig å forlate troen igjen.

Skrevet

Nei, det er ikke normalt at muslimer forfølger frafalne. De fleste muslimer forfølger ingen. Det stemmer at man ifølge sharia ikke kan gå bort fra islam, men de fleste muslimer blander seg faktisk ikke opp i de valgene andre gjør.

Skrevet

Selvsagt er mindretallet av muslimer ekstremister, men det som er leit er dette mindretallet skaper så mye utrygghet og fremmedfrykt.

Skrevet

Eller skal man si at det er leit at så mange mennesker er så dumme at de lar et fåtall galninger prege deres syn på en milliard mennesker?

Skrevet

Du får kalle det hva du vil anno 20:47

Helt latterlig med folk som må gå til personangrep på bakgrunn av ulike meninger.

Javel, så er jeg så dum fordi jeg faktisk lar meg engste på bakgrunn av økende terror.

Gid alle var så oppegående som deg!

Skrevet

Hehe. Var ikke et personangrep, det var en generell betraktning.

Man er ikke dum som lar seg engste over terror, men man er dum - rett og slett dum! - dersom man lar det prege sitt syn på en enormt stor gruppe mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...