Venter på lite knøtt : ) Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 På mandag opplevde jeg 2 ganger at det føltes som jeg tissa på meg. Stod helt i ro og ble liksom helt varm mellom bena. Gikk på do og da kom det ikke mere. Truseinnlegget var heller ikke gjennomvått. Slo meg til ro med at det nok bare var tynn utflod, for har liksom ikke kommet mere.. Noen som har lignende erfaring? Fikk plutselig litt hetta med tanke på om det kan ga vært fostervann..
Oktobergutt2010:) Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Jeg opplevde det flere ganger, og trodde vannet gikk. Dro da på kontroll til sykehuset og de fant ut at jeg lakk fostervann. Så du bør dra for en sjekk, å miste fostervann er grunn nok til igangsetting om man mister for mye. Men er jo greit å tenke på at det er snakk om litervis av fostervann, men det har visst litt å si selv om man bare mister litt
AlmaN Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Har ikke opplevd det helt likt selv, men hører at det er vanlig å lekke litt fostervann og at det ikke er farlig siden det lages nytt hele tiden. Høres jo ut som det var veldig lite hos deg, kunne nesten vært utflod eller en rest av urin som ikke kom seg ut akkurat når den skulle? Det opplever jeg og det kan bli litt vått uten at jeg tror det er fostervann. Særlig etter jeg har vært på do og reiser meg opp. Jeg syns i alle fall ikke det høres noe farlig ut når det er så lite, men har du en jordmor du kan ringe etterhvert så er jo det kanskje lurt. Kommer det mer så er det nok best å finne ut hva av det er. Hvor langt er du på vei?
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2011 Hei igjen! Jeg er 39 fullgåtte uker i morgen. Jeg ringte føden her i stad, og jordmora der mente jeg kunne ta det helt med ro. Hadde det vært vannavgang ville det kommet mer. Så da slapper jeg av og regner med alt går fint. Takk for svar til dere begge! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå