Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Jenta våres har bursdag snart og vi har lyst til å kjøpe en køyeseng med sklie,og hytte i 1 etg ,er det for tidlig å legge hun i denne? Er litt engstelig at hun vil ramle ned,da hun har begynt å stå opp om natten! Her er en link! http://www.mobelringen.no/kolleksjon/produkter/barn-ungdom/senger/hovden-junior-pink-37504/nb
Tieran Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Hva slags type er hun da? Er hun flink motorisk, f.eks? Nå var det jo litt kanter på denne sengen, så faren for at hun skal rulle ut i søvne er vel ikke så stor. Men det kan kanskje være litt vanskelig å koordinere seg frem om natten om hun skulle stå opp. Kan dere ikke øve litt på å bruke sengen på dagtid en liten stund før hun får sove i den om natten? Slik at du ser at hun kan manøvrere seg i den ) Et annet tips er å legge en madrass på nedsiden av sengen, så dersom hun skulle være så uheldig å falle ut, er det i det minste litt mykere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå