tutmamma Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Skal til London i februar og vil gjerne ha med meg en musical men klarer ikke å bestemme meg for hvilken. Det samme gjelder en god resturant. Er det noen som kan anbefale noe??
Strandloppa og lillebror Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Oi, da bare må du se phantom of the opera. Kan ikke få fullrost den nok. Enkel å følge med på og gir skikkelig inntrykk! Kommer ikke på noen restauranter i farta. Var på mange bra, men husker ikke navnet på noen av de. Ha en kjempefin tur!
Makkapakka Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Skal selv til London snart. Skal se The Lion King. Den skal være veldig bra. Har ellers sett Mamma Mia og Les Miserables (kjedelig!) også. Har også hørt at We will rock you og Dirty Dancing er ganske bra.
Mom2Two Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Hehe, skjønner ikke at det går an å synes Les Mis er kjedelig, det er jo liksom den store musicalklassikeren det da. Den er helt fantastisk, synes jeg:-)
Makkapakka Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Vi kjøpte de billigste billettene, satt heeeeelt bakerst. Alle på scenen så ut som fyrstikker, så ingenting. Kan nok ha en sammenheng.... (men musikken er fin da)
TurboMaria Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 Vi så Lion King nå nettopp. Kjempefin! Når det gjelder restauranter så tror jeg det er bedre å ta det på sparket, enn å gå rundt å lete etter en spesiell.
Ninni med 2 søte jenter Skrevet 5. januar 2011 #9 Skrevet 5. januar 2011 Enig med de over her i at We will rock you er veldig bra. (Forutsettes da at du liker Queen sin musikk så klart Rett ved teateret i Tottenham Court Rd (nesten vegg i vegg, tror det er en Garfunkel's i mellom) ligger det en koselig fransk restaurat med god mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå