Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hvorfor finnes de ikke lenger med trebøyle? Synes ikke de nye med plast var noe fine..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Men finnes det hvite tripp trapp stoler med trebøyle?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Om bøylene er i plast blir de ikke av tre ved å male dem.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 For en idiot-kommentar!! En gammel stol (som allerede er foreslått) kan males og bli hvit.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Joda, med den nye tremalingen fra Jotun
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 Føler ikke de blir like fine når de blir malt, som de man får kjøpt ferdig. Så lurer egentlig på om de ble laget i hvitt med trebøyle før de gikk over til plastbøyler? Så kanskje jeg kunne vært heldig å funnet en på finn.no. Men uansett, det jeg egentlig lurte på var hvorfor det gikk over til plast? Var det av sikkerhetsgrunner?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #9 Skrevet 5. januar 2011 DYTT!!! Jeg vil og ha hvit tripp trapp med trebøyle. Noen som har? Jeg betaler full pris
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #11 Skrevet 5. januar 2011 Det er fordi det "baby sitte innlegget" eller hva jeg nå kan kalle det også er i plast. nytt tilbahør. jeg synes det i past er mye finere jeg. Formen er penere og passer babyene mye bedre, de sitter stødigere, og har ikke like godt rom til å komme seg ut av stolen på. det er min erfaring hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #12 Skrevet 5. januar 2011 Grunnen til at de har byttet fra tre til plast er pga det var mye reklamasjoner. Mange knakk trebøylene når de skulle settes på og tas av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå