Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Ble litt inspirert av dette som var skrevet i et annet innlegg her... Også en ting til... Folk burde passe munnen sin ang å kommentere om folk har tatt av, eller "blitt så tynn" som du sier. Det er j**** irriterende! INGEN sier "neimen som du har lagt på deg i det siste! Nå må du passe deg så du ikke blir for feit!" Da hadde folk reagert men vi som sliter andre veien blir akkurat like skuffet av slike kommentarer som overvektige hadde blitt!! Har dere tenkt over det?At det kan være like sårende som å få høre at man er blitt feit? Jeghar sikkert såra venninna mi mange ganger uten å tenke på det engang... Og jeg vet jo at hun også har lyst å legge på seg... Nå fikk jeg vondt i magen altså!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Får slengt den ofte i trynet ja! Ganske irriterende.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Dessverre er det mange som ikke tenker over at ALLE kommentarer om at det er noe feil med vekta di er like sårende. Både feit og tynn vekker kjipe assosiasjoner. Er man feit er man automatisk lat, spiser usunt og passer ikke på kroppen sin, er man tynn er man en av de som slanker seg for å bli pen og perfekt og få masse oppmerksomhet, men egentlig lider man av anoreksi og er syk ... Satt på spissen selvfølgelig. Er selv en av de som av og til får kommentarer om at jeg er for tynn. Mest provoserende er det egentlig når folk ser dumt på deg og sier at "du har vel ikke noe problem?" når man sier at man sliter med å få lagt på seg. Ufattelig frustrerende å få problemet sitt bagatellisert når man føler for å lufte noe som plager en!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Hadde ei i klassen på ungdomsskolen som slet med å legge på seg, og som gikk med flere lag med klær for å fremstå som sunnere. Så jeg har aldri noen gang sagt til noen "Å så tynn du er. Spiser du?" osv. Jeg vet at det kan være like vanskelig å være for tynn, som det er å være for tykk. Jeg har noen kilo for mye, men det er ingen som begrenser seg her med å fortelle meg at jeg har lagt på meg, eller gi meg slankebøker osv. Heldigvis er jeg veldig klar over at jeg har est ut, og tar det ikke sånn til meg når folk nevner det for det er jo bare fakta, men synes alikevel det er unødvendig. Som om jeg ikke ser det selv liksom?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 jeg har vært kjempetynn. størrelse 34. da gikk d rykter om at jeg hadde anoreksia. Og alle var bekymret for meg. Nå er jeg 30 kilo for mye, og får bare blikk fra folk som sier egentlig alt. har egentlig hele livet sia jeg var lita jente blitt kritisert av andre for kroppen min. aldri fått ha kroppen min for meg selv. Jeg har i grunn aldri hatt spiseforstyrrelser da. selv om det er mange rykter om det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå