Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sitter her 4 natten på radd, som jeg ikke får sove! lure på hvorfor!

Jeg er jo egenlig trøtt, men øynene spretter oppi det jeg legger meg ned!

 

Har bare 5 dager igjen til termin!

Ønsker å sove littt, trenger krefter, er lei av å spy( ettter 8 måneder med oppkast ca 10 ganger i døgnet) Bekkenet er jeg ikke venner med!

 

Legen min ser jeg er slitten å ønsker fortgang i fødselen, han ønsker å få satt igang, pga han frykter for barnet mitt, sykehuset sier de ikke setter igang før det har gått 10 dager over termin. ble litt oppgitt over ett så "krast" svar!

Jeg får se hva neste dag vil bringe!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...