Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hei Sitter her 4 natten på radd, som jeg ikke får sove! lure på hvorfor! Jeg er jo egenlig trøtt, men øynene spretter oppi det jeg legger meg ned! Har bare 5 dager igjen til termin! Ønsker å sove littt, trenger krefter, er lei av å spy( ettter 8 måneder med oppkast ca 10 ganger i døgnet) Bekkenet er jeg ikke venner med! Legen min ser jeg er slitten å ønsker fortgang i fødselen, han ønsker å få satt igang, pga han frykter for barnet mitt, sykehuset sier de ikke setter igang før det har gått 10 dager over termin. ble litt oppgitt over ett så "krast" svar! Jeg får se hva neste dag vil bringe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå