Gå til innhold

Vær så snill!!!! Hjelp oss her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere være noen engler og stemme frem vårt ildsted som det styggeste, vi trenger sårt nytt!!! Huset er uisolert, ovnen tar kun 15 cm lange vedkubber og varmer dårlig og snart kommer baby... Uansett må vi gjøre noe med dette før neste vinter, men tenk, tenk, tenk så deilig det hadde vært å vunnet dette!!! Vær så snill og hjelp oss og stem oss frem som STYGGEST!!!

http://kampanje.ildstedet.no/wp-content/plugins/wp-photocontest/viewimg.php?post_id=147&img_id=165

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det ikke hadde vært for registreringa skulle jeg gjort det..masse lykke til:)

Skrevet

Men det der virket jo koselig da! Og hvorfor ikke ha med hele ovnen på bildet?

=)

Skrevet

Visste ikke at man måtte registrere seg???? Det var dumt, misser mange stemmer bare pga det...

Skrevet

Dytter, ny dag, nye muligheter :)))) Glad for alle stemmer vi får, selvom dere må registrere dere... Fort gjort! Takk :)))

Skrevet

Da har jeg stemt på deg - men hvorfor tok du ikke bilde av ovnen ? Så jo rett så koselig ut der med den tekannen :)) Da jeg registrerte meg skrev jeg bare "Fornavn: houh Etternavn: jhh E-post: [email protected]", og trykkte av at jeg ikke ville motta nyhetsbrev, så slipper noen å bli spamma......

Skrevet

Det er jo bilde av ovnen.... Om man går inn på galleriet så ser man muligens et bedre bilde. Syntes det var viktigere med det lange fæle piperøret enn selve ovnen og jeg fikk ikke med alt i fokus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...