Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Syntes det er helt fælt, hadde navnet klart tidlig i forrige svangerskap men denne gangen blir ikke bf eller meg enig, vi tenker helt forskjellig.. Andre som ikke har navn klart enda?
Gjest Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Jeg bestemte meg ikke for navn på baby før dagen etter fødsel. Og da hadde jeg tenkt at hun skulle hete Maria. Maria var det beste jeg kunne komme på og man kan leve et godt liv som Maria, tenkte jeg. Så kom mormor, babys oldemor, på besøk. Hun sto lenge over senga hennes og gjenntok flere ganger at det var en sånn lykke, at det var en sånn lykke at hun var født og var så velskapt. Hun gjenntok ordet lykke flere ganger og hva annet kunne jeg gjøre enn å kalle jenta for Lykke;) Dere finner nok et navn. Vent å se hvem han er og hva som passer. Lykke, hehe, til:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 jenta vår har akkurat fått anvn hun.. eeheee hun er 7 uker på torsdag(!!) mitt forsavr er at vi ikke viste kjønn, men var overbevist om at d var en gutt. ble litt sjokk når d kom ei jente,... måtte tenke på nytt liksom:) skal være ærlig, hr litt vanskelig for å si navnet hennes nå, blir liksom fotsatt bare beibi eller lillesøster;) du har jo godt tid!! som hun over sier, du må jo se om navnet passer også du finner nok et navn! lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 23:48... sorry mye skrivefeil... trøttttttt:P
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Det var som om jeg skulle skrevet det 23:48, hehe..var også overbevist om, at det var gutt..hadde navnet klart, men ut kommer jenta og måtte tenke helt nytt:) det går seg nok til..Du må føle, kjenne og si navnet mange mange ganger høyt før det blir selve navnet. Et godt tips kanskje, skriv ned og se det for deg navnet. Jeg gjorde det, og det gjorde susen for meg. skriv gjerne alle ditt, mannens og evnt andre barns navn opp..se om du ser lyset på navnet da
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Åh, syntes navnet Lykke er så fint:)) Kanskje min kan hete Lykken:))Nei, det er ikke enkelt og kanskje greit å se de, kan jo være han er en "bob-Kårleif" så.. Jeg prøvde det med å skrive d ned, for å vise, men nei, var ikke sjans, dessverre:( Håper han syntes sååå synd på meg etter fødsel at han bare LAR meg få velge:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå