*søtesmå* Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Skal gifte meg til sommeren og trenger tips til hvilke sanger som passer i et bryllup. Vi har booket en som skal synge to sanger solo i kirken, og vi har tenkt på "Kärleken förde oss samman" av U.Lundell, men finner ikke den andre. Forslag? Jeg vil ikke ha noe som er "brukt opp" som Kjærlighetsvisa, The Rose eller From this moment. Gjerne på norsk:) Og salmer - har tenkt på Å leva det er å elska, men trenger flere. Forslag?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 "du og eg" av bjørn eidsvåg. Jeg googlet salmer til bryllup, så leste jeg tekster slik at jeg fant noen jeg syns var fine. Mange fine salmer:)
Jannamor Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Den finaste eg veit av hellbillies, men den har fått en oppsving i blandt 2010 bryllup, så den er på vei opp Fordi jeg elsker deg av Bjarte Hjelmeland (den sang jeg til min mann i vårt bryllup, supernydelig) av längtan till dej av cajsa stina åkerstrøm, den er svensk men nydelig så skimrande var aldrig havet (vise av evert taube, hør feks på The Real Group men du får MANGE treff på spotify) feks...
*søtesmå* Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2011 lurer litt på "utan dine andetag" av kent:) salmer - der blir det "å leva det er å elska" og "kjærlighet fra gud" antakeligvis. noen andre salmer som funker?
Gemini7 Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Utan dina andetag! Jeg foreslo den i en annen tråd før her en dag, var det du som spurte? Vi skal ha den!! Nydelig! eller: älska mej nu, afzelius eller To make you feel my love (dylan).. ELLER: Annies song av John Denver- sjekk på youtube, nydelig tekst og melodi!!! Lurer på om man kan ta brudevalsen til den selv om det ikke akkurat er valsetakt..Veldig fin!
Shamy Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Jeg synes denne er helt nydelig! http://www.youtube.com/watch?v=M6IGN7GYpRA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå