mariabee Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Vi skal ha dåpen 13februar, og bør vel kanskje starte planleggingen mer nå ja. Siden vi skal ha dette i hjemkommunen vår, får vi mye hjelp fra våre familier og selve sammenkomsten skal være hos svigermor etterpå med koldtbord hvor vi lager forskjellige retter. Enkelt og greit! Det jeg tenker på, er hvordan jeg skal pynte nettopp fordi jeg tror min kjære svigermor kommer til å ville gjøre dette KUN på sin måte. Så vet ikke helt hvordan jeg skal gripe situasjonen an her. Hva tenker dere andre der ute - er pyntingen egentlig så veldig viktig ? Sender dere ut invitasjoner? Vi skal kun ha de aller aller nærmeste og de er jo informert om barnedåpen allerede.
LHHR Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Jeg ville nok sendt ut invitasjon uansett om det er bare familie som kommer. Der står det klokkeslett, tid for koldtbord osv. Så slipper du unødig mange telefoner om når begynner det, når må vi være der? osv. Når det gjelder pynt, ville jeg valgt noe enkelt fra en hobby butikk eller ling.Der er det både glass stener i forskjellige farger, evnt. hvis du vil ha flytelys, osv. Alternativ er jo bare servietter / lys i en "guttefarge" eller "jentefarge". Litt blomster hører jo også med en slik dag, men ville valgt noen små oppsatser som kan lages på forhånd og holder seg pene lenge. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå