Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Var veldig plaget med bekkenløsning i forige sv.skap. Jobber på sykehjem og går ganske mye iløpet av en dag. Noen som kan anbefale gode sko?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Tror ikke gode sko vil forhindre noe dessverre. Er jo hormon som slippes ut for å gjøre bekkenet mer "åpent" for at barnet skal komme i gjennom, noen av oss får bare mer hormon enn andre.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Det er mange, mange ting man kan gjøre for å forebygge at det blir skikkelig ille. For eks velge sko med god demping, roe ned når man kjenner smerter, unngå enkelte aktiviteter og å holde seg i god form generelt. For meg hjalp svømming masse, og holdt nok sykemeldingen litt på avstand. Kansje aerobic sko eller andre sportssko med gode såler i fungerer?
Gidder ikke! Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Hei:) jeg kan ihvertfall anbefale MBT-sko på det sterkeste! Men de funker ikke for alle, så det er lurt å prøve de ut (dyre!) Har selv slitt med kroniske bekkensmerter etter at jeg fikk første barnet for 4 år siden. Nå har jeg heldigvis blitt en god del bedre, men jeg merker stor forskjell på det å gå i vanlige sko (joggesko altså, flate sko uten demping eller hæler kan jeg fortsatt bare glemme) kontra MBT-skoene mine. Har jeg på de kan jeg nesten bare gå og gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå