Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Kjaere, soete dere! Er det noen som kan gi meg gode raad mot denne grusomme halsbrannen?! Har ikke hatt det foer naa, er i uke 18. Herregud saa ekkelt dette er!!! -HJELP, please! :s
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Melk,agurk,mandler og LoveHearts er noe som hjelper på meg i allefall.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Gaviscon hjalp meg, iallefall i ti minutter. Måtte sove sittende på slutten, det er et helvete. Lykke til, hold ut!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Føde er mitt beste tips, men jeg vil anbefale deg å vente med det;-) Jeg var mye plaget mot slutten og gaviscon var det som hjalp mest, men jeg hadde fortsatt nesten konstant halsbrann og sleit med å sove på natta... Gjennom hele fødselen følte jeg meg kvalm pga halsbrannen, men omtrent i det sekundet babyen var ute, så gikk det over.
Lilleleen Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Jeg slet mye med halsbrann og gaviscon var det eneste som hjalp. Vet ikke hvor mange brett som gikk og jeg finner fortsatt gaviscon i lommer og vesker ) Love hearts fungerer som erstatning, men gaviscon er best. Gaviscon smaker ikke akkurat godt, men jeg vendte meg ihvertfall til smaken ) Lykke til videre i svangerskapet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå