Gå til innhold

Når får man storungeliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, eller får man aldri det? Da tenker jeg på hvor gamle må barna være før man kan slappe av litt igjen, komme seg på butikk uten mas og fjas, de legger seg greit og slutter å rote?

Skjer det?

Her er de 2 og 5 og alt er litt kaotisk... Puhh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi tre barn på 3,4 og 8 år, og vi kan handle og legge de uten mas og fjas, men ROTE, det klarer de fint ;-) Men de hjelper mye til hjemme også altså, alle tre kan dekke bord, og rydde ut av oppvaskmaskinen (har alt i store skuffer så de når alt) og eldstemann er flink til å støvsuge. Bare vent til de blir 7 og 10, for da begynner kjøringer til alle mulige aktiviteter, så det er bare å begynne å glede seg :-)

Skrevet

Huff da... hehe. Hun på 5 trenger jo ikke passes på hele tiden, så det hjelper jo. Men hun på 2 er jo et lite mareritt til tider. Huff... Løper rundt og hyler... Null kontroll. jaja, får håpe det går seg til.

pappaen er glad i å kjøre bil, han får ta den biten nå de blir større.

Rimelig det siden det er jeg som kjemper med påkledning osv. nå...

Skrevet

Gutta mine er 5 og 8, og veldig selvstendige og flinke. Alt er så enkelt nå, de dusjer selv, kler på seg, står opp og fikser seg mat alene på lørdagsmorgenene....

Fra april blir det andre boller - når barn nummer tre og nysjefen i huset gjør entre :) Da tar det fem år til vi er der vi er i dag :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...