Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har sagt at vi kanskje ønsker et barn til en gang (vi har 2 nå), da sier hun ting som "holder det ikke med 2 da, og det blir vel lenge til det uansett".. Forstår ikke helt hvorfor hun er så negativ til det. Vi er snart 30 år, og yngste er 3 år (eldste begynner på skolen i august), vi har et bra forhold osv så jeg forstår ikke disse innvendingene. Kunne forstått det bedre om vi hadde en baby og en 2-åring for eksempel. Vi snakker om å prøve på en til nå dette året, er redd for negative reaksjoner fra henne når vi forteller om eventuell graviditet.. Og ikke er det snakk om å bruke henne til barnevakt i øst og vest heller.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Når vi ventet nr 1 og 2 var hun forresten ikke sånn, heller motsatt.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Merker jeg er redd for å få negative reaksjoner fra andre også om vi får en til.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Min mor er lik.. Har et barn nå, men vil gjerne ha flere om en stund. Men min mor sier ting som "ikke få flere barn, det er ikke verdt det" osv.. Æsj.. Tror jeg ikke noe på!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Selvsagt er det verdt det! Herregud, enkelte folk altså..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Hvorfor i all verden diskuterer du med din mor at dere KANSKJE ønsker dere et barn til en eller annen gang da? Hva forventer du egentlig at hun skal si til et slikt utsagn?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Diskuterer det ikke, bare nevnte det da vi kom inn på temaet siden ei venninne av mamma venter barnebarn nr 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå