Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Det er jo bare helt rart. Har vært innom mange "barnas hus" butikker både her jeg selv bor og mange andre steder i landet. Og felles for dem alle er at servicen suger. De har enten personall som ikke har peiling er sure eller som rett og slett ikke gidder og hjelpe deg. Hva er egentlig greia??? Her hvor jeg bor fikk vi "barnas hus" i vår, tidligere så var det bare en helt vanlig barne butikk som hadde det meste av barneklær og utstyr. Men med engan de ble med i denne kjeden så dalte servicen, selv om de har akkurat den samme butikksjefen som tidligere...Skjønner ingenting jeg. "Barnas hus" har mange gode tilbud men jeg betaler heller et par hundrelapper mere og går på en butikk hvor de faktisk gidder og hjelpe deg og som har peiling på hva de faktisk selger.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Har lurt på det samme selv. Opplever stort sett bare dårlig service... eller ingen service heter det. Har vært flere tilfeller hvor jeg har ventet på tur en god stund, mens de ansatte enten har snakket i telefonen eller med hverandre. Har følt meg totalt oversett der jeg står......
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Nei, de legger vel veldig lite tid og penger i å opplære og videreutvikle personalet sitt tenker jeg. Utrolig synd da, for det er et ok varesortiment på Barnas Hus.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Jeg synes generelt babybutikker har lav service... Jeg har feks forsøkt å få tak i adapter til bilstol/vognunderstell og hvorenn jeg henvender meg møter jeg på noen som ikke ANER noe om hverken a)vogner b)bilstoler eller c)har hørt om adapter til dette... De må bare spørre han/hun som kan noe om det, men den personen er ikke tilgjengelig eller på jobb den dagen. Så da kan de ikke hjelpe meg... Men en og annen gang møter jeg på et menneske som både er interessert i det jeg skal ha, og kan noe om det, og da sørger jeg for å si at nå ble jeg imponert, og takk for god service.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Det kan hende, men syns de er sykt flink med reklamasjoner. Hvertfall i Trondheim. Får alltid nytt om noe er ødelagt eller de fikser det. Det er verre med småbutikker, som Bebito i Trondheim for eksempel. Drittbutikk....
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Vi har en "barnas hus" butikk her i byen, pluss endel andre barne forretninger. Jeg synes servicen her i byen er veldig bra, så spørs vell kanskje hvilken butikk en handler i. Jeg fikk masse hjelp når jeg skulle kjøpe ting til tvillingene mine, fikk til og med hjelp med å bære ut varene til bilen. Skal neppe klage på det, siden ingen av de andre butikkene her er spesielt hjelpsomme:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå