Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Det trodde jeg virkelig at det var.. Hva koster det?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Du får ringe de og spørre. Det gjorde jeg da vi ville ha ny meglertakst. Vi fikk det gratis.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Jo, det er inkludert i de stive prisene deres:) Jeg solgte privat og fikset megler selv, og betalte 2800
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Man trenger ikke selge selv om man får gratis meglertakst. Vi ville bare få ny takst slik at vi kom under 70% av låneverdien og fikk bedre rente i banken.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Jo, men vi vet ikke om vi selger ennå, vil ha takst for å høre med banken hva vi kan få i lån i tilfelle vi finner et hus vi vil ha.. Får vel ikke gratis takst hvis vi ikke velger dem til å selge seinere..? HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Nei, tviler på du får slikt gratis om du ikke har meglerfirma. Så regn med 3000 omtrent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå