Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Jada, sikkert et skikkelig tåpelig spørsmål... hehe! Er alene hjemme pga mann som har kveldsvakt, og ungen ligger og sover. Dusjen er i en annen etasje enn hennes soverom, og har ikke babycall. Orker ikke tanken på å dusje før jobb i morgen tidlig, ettersom jeg begynner så tidlig på jobb. Hva ville dere gjort; ventet med å dusje eller løpt inn i dusjen i 5 minutter uten å høre hvis ungen begynner å gråte? Hun er forresten 1 år, så ikke noe spedbarn.....
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Ja jeg dusjer når ungene sover uansett om mannen er hjemme eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Jeg hadde definitivt tatt meg en dusj! Hilsen firebarnsmor
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 ja, jeg dusjer også når mannen ikke er hjemme. Men dusjer kanskje ikke i en halvtime da... ;-)
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Jeg dusjer når ettåringen sover, null problem. Er alene, så det må jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Selvsagt kan du dusje! Om hun tilfeldigvis skulle våkne og begynne å gråte, får du bare trøste henne etter dusjen :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Takk for svar alle sammen! Da løper jeg i dusjen;) HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 Skulle jeg ikke dusjet når ungen sov, så hadde jeg vel aldri fått dusjet:) Alene med en på 1,5 år så er det umulig å dusje når han er våken.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Hehe, for en problemstilling! Det er da bare å dusje det, om ungen din våkner så får du trøste henne ETTER at du har dusjet, du kan da umulig bruke så lang tid i dusjen? En unge på 1 år kan fint tåle å gråte bittelitt! Hva skal du gjøre når du får to barn?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Ta dusjen din med god samvittighet! Det er nok ingen krise om hun skulle våkne og grine noen min. før du kommer inn;-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #12 Skrevet 4. januar 2011 Haha, godt spørsmål 22:09. Kanskje skaffe meg en ekstra mann;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå