Gjest Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Er litt grønn på dette da jeg har vært i et langt forhold de siste15 årene. Hvor og hvordan kan jeg treffe en noenluinde normal mann? På nettsider? hvilken i så fall?? Treningsenter, eller jobb, eller hjelp en sosialt inkompetent forlatt dame her litt da ;P Noen med tips?
Hanna30 Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Tror det er vanskelig å treffe noen på treningsstudio iallefall. Men mange finner jo hverandre på nettet nå da! Sukker.com er bra, og match.com. Men tror det er bedre utvalg på sukker:) Prøvde meg litt der, traff et par kjekke og hyggelige. Men jeg endte opp med en jeg traff ute på byen jeg faktisk. Om du lager profil på sukker, så legg inn bilde er mitt tips. Da får man mer seriøse henvendelser, og mange mange flere går inn på profilen og tar kontakt. De fleste søker bare etter folk med bilde. Lykke til!
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Jeg må jo nesten anbefale på nettet jeg også, da jeg traff min mann der;) Tror det var på noe som het blink.no, men er usikker på om det fortsatt eksisterer da det er noen år siden nå. Hvis du føler at det blir skummelt/rart, så hva med et kurs eller lignende? Flere av mine venninner har vært aktive innenfor organisasjoner som f.eks Røde Kors, og de har møtt sine menn på kurs der. Da vet man også at man ihvertfall har en felles interesse;)
Tommage♀♂ Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Sukker er overfladisk, men møteplassen er flott! Jeg møtte kjæresten min der=) (møtte en på sukker også, men det funket ikke.
lille sprelle Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 meld deg inn i en organisasjon som driver med det du er interressert i! Meld deg på en fjelltur i regi av turistforeningen....
tussipia Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 Jeg møtte min fantastiske mann på byen, så det er en mulighet
Hanna30 Skrevet 5. januar 2011 #9 Skrevet 5. januar 2011 Det kommer litt an på hvor man bor tror jeg. Var nesten ingen på møteplassen der jeg bodde (liten by), mens det var mange hyggelige menn på sukker. Hvordan er det overfladisk der? Det har ikke jeg inntrykk av, det er vel normale mennesker der også Var iallefall koselige og kjekke de jeg møtte (men den berømte kjemien passet ikke helt da. Det hadde ingenting med sukker å gjøre!). Mye flere folk på sukker enn på møteplassen, så for meg var det lettere å finne noen som kunne passe til meg der!
Hanna30 Skrevet 5. januar 2011 #10 Skrevet 5. januar 2011 Ja, det sies jo at det er vanskelig å møte menn ute på byen, men jeg traff også verdens beste mann på byen:D
<3A&A<3 Skrevet 5. januar 2011 #11 Skrevet 5. januar 2011 søstern min møtte også mannen sin på byen faktisk...Er vel ikke alltid det beste stedet og lete men kan jo være heldig Nå har de vært sammen i snart seks år og har hus,bil og venter barn:)
pip pip Skrevet 5. januar 2011 #12 Skrevet 5. januar 2011 jeg møtte min mann på sukker.no. Ja det er mye rart der inne, men nye bra også. Som alle andre steder
Tante Blås Squaw Skrevet 5. januar 2011 #13 Skrevet 5. januar 2011 Jeg fant min på by'n ) Han var dørvakt. Hører stadig folk si at "man treffer jo ingen ordentlige menn på by'n", men det kan man! :oD
Mamma+2 Skrevet 5. januar 2011 #14 Skrevet 5. januar 2011 Forstår hvordan du har det...etter 10 års samhold med ekteskap, hus,. barn og alt så vips var jeg vist alene..... Følte meg som deg temmelig inkompetent på hele greia...men på Møteplassen dukket han opp- han som nå er min samboer og forlovede
Tommage♀♂ Skrevet 5. januar 2011 #15 Skrevet 5. januar 2011 På sukker får du bare se bilde av personen om du ikke betaler, og omtrent alle som tok kontakt var overfladiske og gikk kun etter utseende. Dessuten har jeg ikke helt troen på de matchtallene de opererer med der inne. Fik akutt diabetes etetr en stund (haha, tog du an??) På møteplassen fikk jeg mye mer respons på teksten i profilen, og likte meg bare bedre rett og slett. Skal sies at jeg ikke var betalende medlem hos noen av dem da, så kanskje det er annerledes om du betaler. =)
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #16 Skrevet 6. januar 2011 Høres ut som meg frustrert mamma.. Ekteskap, hus barn og alt, ..men var en del kompliserende ting da som at han totalt manglet respekt for meg og det førte til en del mindre behagelige episoder som jeg sliter med. Er egentlig engstelig for menn, men trenger en som kan holde rundt meg og kan få meg til å slappe av noen sekunder og føle meg trygg... men de finner jeg sikkert bare på mann søker mann ; P X-en traff jeg på byen...etter 9 år innser jeg nå hvor kuet jeg har vært som til og med tok skylden for hele bruddet forde jeg har sagt stygge ting. han løp ut og fant seg en ung liten snelle straks han skjønte at nå var det slutt på undertrykking og å ta seg til rette sexuelt... Så HJELP meg damer, jeg er så ensom og samtidig vil jeg ikke komme i samme situasjon igjen. Hva kan jeg skrive om meg selv da i profilteksten? Jeg er lettere hyperaktiv og supervimsete, har tempramang nok til å dele med 3-4 damer om noen mangler... Må ha kontroll på alt og stoler ikke på så mangen, i kombinasjon med å være kjempenaiv hehe... Vet ikke hva jeg liker og kan ikke akkuret skrive at jeg er en happy jente når dagene for det meste går i tårer og fortvilelse på sofaen. Sex er jeg redd for da jeg er så usikker og har noen dårlige erfaringer fra mitt ekteskap, selv om jeg har lyst, er redd for å bli gjordt narr av. Redd for å bli sviktet. Så sex kan ikke påreines på første date akkurat.. Men er kjemien der og jeg finner en mann jeg føler meg trygg på som ikke presser på er det ikke umulig at det blir noe sengehygge.. Er i det hele tatt ganske redd for å få bekreftet av en annen alle de tingene jeg tenker om meg selv. Barna mine setter jeg over alt, og en evt mann vil ikke få hilse på dem det første året.. Er ikke egentlig på utkikk etter en for livet nå, vil bare ha nye bekjentskaper og føle meg trygg, men vil ikke ha en der det er utelukket om tingene går den veien. Den jeg leter etter: Røyker ikke, normalt forhold til alkohol, har stabil egen økonomi, har avsluttet tidl.forhold. Ønsker ikke (flere) egne barn. Ser normal ut og har beina på jorden. Tar initiativ og liker å oppvarte meg og ta vare på meg. Liker å finne på ting, har humor men er ikke morsom på min eller andres bekostning. helst kristent livvsyn uten at det tar av. Han er rett og slett så perfekt som mulig uten at jeg blir mindreverdig vedsiden av! Er det håp??
winneboo Skrevet 6. januar 2011 #18 Skrevet 6. januar 2011 Jeg møtte min på byen faktisk det sies jo at man aldri møter ordentlig folk der, men er ikke enig i det gitt.
Gulljente+gullgutt Skrevet 6. januar 2011 #19 Skrevet 6. januar 2011 finn en venn.no, der var drømmemannen min! Har vært gift noen år nå, og venter snart nr 2 :-) Det gjorde en av mine beste venninner og, hun er og gift med sin drømmemann og har 2 barn. Tvi tvi
valkyrien Skrevet 6. januar 2011 #20 Skrevet 6. januar 2011 Jeg fant min på adultfriendfinder.com Sær historie egentlig, var der inne kun for å finne en sexpartner, samme var mannen og... Men nå har det gått fem år, og vi har hus, bil, barn og er gift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå