Gå til innhold

Hotdog i en 4-års barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min elsker hotdog og har veldig lyst å ha det i bursdagsbesøket i neste uke (storesøster hadde nemlig det.) Men jeg kjenner jeg er litt skeptisk til hotdog til ti 3-4 åringer, når vi kun er to voksne, med tanke på kvelningsfare o.l. Er jeg overhysterisk her?

Spurte han hva annet han ville hatt om vi ikke skulle ha hotdog, og fikk til svar: Hamburgerbrød med pølse:-s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje en pølsepizza hadde gjort seg i stedet?? da er jo pølsen i biter;)

Skrevet

Jeg hadde ikke bekymret for meg kvelningsfaren på den alderen.

Skrevet

Synes jeg er helt greit. Værre om de er to år og yngre, da forstår jeg dette med kvelningsfare. Server hotdog som bursdagsbarnet vil ha, og ha en fin bursdag. Man kan ikke ta forbehold om alt da må man tilslutt servere luft og kjærlighet ;).

Skrevet

Det synes jeg hørtes helt ok ut. Om man skal bli litt hysterisk, så kan jo egentlig en 7-åring også sette pølsa i halsen. Såeee, jeg hadde lett gått for pølsene dersom det var ønsket fra bursdagsbarnet :)

Skrevet

Hmm, takk for svar:-) Sant det, en 7-åring kan jo også sette i halsen. Det er det han har mest lyst på, så vi får vel gå for det:-)

Skrevet

Ser ikke problemet med det. Vi skal ha pølse og brød i barneebursdagen til 3åringen (blir ikke så mange gjester, men alikevel) og har fått det servert i andres burdsager (både til 2og 3åringer) Strengt tatt er det MYE vanlig mat som kan settes fast i halsen, så hadde ikke tenkt på det en gang... Iallefall ikke når de er så store. Server gutten din hotdog med god samvittighet du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...