*nr4isommer* Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 jeg har 3 fra før, og kjent jeg var gravid tidlig og alle 3 svangerskap har vært lik selv om det er to gutter og en jente. denne gangen var det som om slimproppen gikk da jeg hadde eggløsning eller da det festet seg, litt usikker når EL var. Men var en stoor klump som var seigt. tenkte kansje det var en kraftig el med evt 2 egg. Itillegg har jeg maaaaaasse mer utflod enn tidligere de andre gangene. beklager detaljer... erd ere med tvillinger suuuper kvalme eller er det noen av dere som ikke er det? håper litt på tvillinger jeg;-)
SuperMoM <3 Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Jeg var dårligere i mitt 2. svangerskap enn det jeg har vært dette svangerskapet. Og jeg har ingen tvillinger fra før Ingen andre symptomer som var ulike fra et svangerskap med et barn for å si det sånn. Jeg hadde bare en magefølelse som sa at der var 2 og ikke "bare" 1
*nr4isommer* Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2011 Heldige deg da:) håper på to jeg også !!
Gjest Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Jeg er skikkelig kvalm og dårlig, det var jeg ikke med første mann. Føler at alt er dritt med kroppen, fett hår, dårlig hud osv.. Dette blir et laaangt svangerskap:p
Mange barn :-) Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Jeg merket ikke forskjell i dette svangerskapet når jeg ble gravid (mitt 3. svangerskap). Ble bare litt større fortere, men det blir man jo ofte når man har gått gravid tidligere. Så det var litt av et sjokk på ultralyd i uke 18 når det lå to babyer der! Begynte med kraftige kynnere etter passerte uke 20, det var først fra denne uka jeg merket forskjell på dette svangerskapet og de to foregående. Nå er jeg i uke 36 og gleder meg definitivt til å bli ferdig og hilse på småtassene som herjer i magen min :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå