Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Må stille meg litt undrende til mange gravide vaksinemotstandere som nekter å påføre fosteret noe så grusomt som en vaksine helsemyndighetene anbefaler. Samtidig tenner de seg en røyk, noe som alle vet VIRKELIG er skadelig........
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Røyke alle vaksinemotstandere? Oi, da får jeg løpe på prix å kjøpe meg en 10pk.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Nei d gjør de ikke.. Men mange av dem. Og da skjønner jeg ikke logikken...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Hjelpes, variallefall ikke mye logikk i denne tråden hi. Hva du mener om vaksinemotstandere får være opp til deg, sammenhengen medrøyken ser ikke jeg helt,
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Skjønner bare ikke at om man er så opptatt av å ikke skade fosteret, hvorfor velge det som helt klart FRARÅDES??
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Nå er jeg verken røyker eller vaksinemotstander, men det er vel ingenting som sier at dersom du påfører fosteret ditt én form for risiko eller skade, så må du påføre den flere? "Sukk, jeg klarer ikke så stumpe røyken jeg, så jeg kan like gjerne drikke meg drita hver dag, sniffe ti kilo kokain og spise ubegrensede mengder rått kjøtt. Ek'ke håp for denna ungen vøtt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå