Gå til innhold

nå er jeg MØKK LEI!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ingen glede av å være gravid lenger.. jeg vil bare ha babyen min ut! jeg er jo bare 36 uker på vei.. men jeg ber hver dag om at noe skal skje..

jeg gråter hver kveld fordi jeg er lei av å gå her.

jeg har ikke noe forhold til barnefar. så har liksom ingen å dele ting med. hverken gleder eller sorger.

:'(

det høres sikkert kynisk ut..

men jeg vil ikke kjenne spark og hikking lenger.. jeg vil kjenne RIER!!!

jeg lengter så etter å ha babyen her hos meg..

jeg elsker denne babyen over alt på jord men jeg vil ha den HOS meg ikke INNI meg!

sorry for at dette ble et sytete innlegg.. men måtte bare få det ut.. har jo ingen andre å "klage" til heller liksom.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av dette er helt normalt, både for single og ikke single!!!

Pust rolig ut, om 4 uker er h*n her!!!

Skrevet

Kjenner til den følelsen der ja. Men tro det eller ei, den kommer ut. Til slutt.

Tenkt på at den har det best inni der noen uker til.

Skrevet

Jeg begynner også å bli skikkelig lei, så skjønner godt hva du mener.

Er 35+3 med min nummer 2, og håper at noe snart skjer!

Tror det er ganske vanlig å bli skikkelig lei når man er så nære fødsel som vi er nå, det er rett og slett naturens måte å motivere oss for den påkjenningen en fødsel faktisk er :) Nå gleder jeg meg faktisk til fødsel, fordi jeg er så lei av å være gravid. Og det er jo egentlig bare positivt.

Tenk, det er ikke lenge igjen nå, om bare noen få uker har vi de små babyene her sammen med oss. Muligens er det bare dager til, ingen vet helt når det kan skje.

Lykke til :)

Skrevet

svarer som de over her :) det er nok helt vanlig å bli lei på den tiden.

selv om det sikkert ikke er til stor trøst så er det ikke så altfor lenge til du har h*n hos deg ;)

tenk på alle de ukene du er ferdig med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...