Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Enten hjemme eller på studio..? Gode tips til hvordan stramme opp slapp kropp? Er ganske slank, så vil ikke miste noen kilo..Vil bare ha det som kalles "rumpe", og en strammere mage:-p Er utfall/knebøy og situps nok?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Funker det da? hadde ei venninne som prøvde det, og hun sa at det var vanskelig å komme inn i de rytmene/trinnene de tok på videoen, og at det ble bare "tull"...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Jeg trente en gang i tiden både handball, fotball og friidrett. Nå trener jeg bare fotball, og anbefaler deg å finne et lag av et eller annet slag å trene med. Da blir man motivert til å møte vennene dine, og man kan ikke jukse noe med treninga, for det vises på laget:)
Monajenten Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Ja jeg syns det funker:-) Trente det en del i fjor da jeg slanket meg, og gikk ned litt over 7 kg. Har hatt en lang pause uten men har begynt igjen nå. Kommer til å prøve å få til tre økter i uken, og av erfaring vet jeg at det ihvertfall funker for meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå