Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Har hatt vondt i skrittet i et par dager nå. Det føles som et digert sår der nede. Jeg er tredjegangs og i uke 21. Ikke kjent dette før, iallfall ikke så tidlig. Tror jeg har merket noe lignende rett ved fødsel tidligere. Jeg klarer ikke gå helt vanlig. Noen som kjenner det slik?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Ville nok undersøkt for om ikke livmorstappen er "åpnet" seg. Man kan bli operert for dette da det er svært alvorlig diagnose å få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå