Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Og har blitt gravide etter dette. Hvilken ordning har dere? Får hun se barnebarnet? Mannen som tar med ungen dit eller hva? Gruer meg veldig til etter fødselen da jeg ikke takler kjerringa pga alt hun har gjort mot meg.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, bare at jeg har født for 5 mnd siden. Lurer i grunnen på det samme. Har støtte fra hele fam.hans for de synes alle hun er ei skikkelig drittkjerring som baksnakker, styrer og sier masse sårende. Mannen min har hatt barnet med ned 2 gng, men liker det overhodet ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 er synd at det skal være sånn. Kunne gjerne tenkt meg ei snill svigermor jeg kunne tatt en kaffe med nå og da og sånn.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Så lenge din mann ikke har noe kontakt med sin mor trenger vel ikke barnet heller ha det. Ellers så kan jo svigermor bli litt mer ydmyk om hun vil se barnebarnet. Om dere har dårlig kontakt så er de jo en grunn til det. Ville nok sagt at om hun ville se barnebarnet så blir det hjemme hos deg/dere. Man gir ikke barnet til noen man ikke stoler på. Men hadde nok gitt det en ekstra sjanse om det betyr noe for mannen din, og om hun viser noe form for å ville ha kontakt.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Helt enig. Det begynte dårlig, så tok det seg opp da jeg ble gravid og forholdet ble mye bedre, men dessverre så måtte hun begynne med hugging, baksnakking og si masse sårende ting til meg. Til og med x til mannen min som hun har pratet masse drit om helt siden jeg møtte henne er visst bedre enn meg. Herreguuud for ei kjerring.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Mannen har kontakt med henne. Og bruker å ta med dattera vår dit. Men det er ikke ofte. Hun har fått nok sjanser og hun får ikke komme hit når jeg er her. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå