Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Vi sliter litt med nattesøvn og dagsoving på vår lille på 8mnd. Har endelig begynt å få orden på nettene etter mnd med tull pga tenner, sykdom osv, men er redd for at han sover for mye om dagen. Han legger seg rundt 7, og sover til 7 dagen etterpå, men han våkner gjevnt og trutt gjennom kvelden og natta. Noen ganger kun for smokk, og andre ganger er han lys våken, og bruker da 1-3timer på å sovne igjen. Han våkner for mat i 7tiden, også sover vi etter det. Står som regel opp i 9tiden, men kan bli senere. Neste søvn er da i 11tiden, (ca.40min.) Så sover han igjen i 3tiden (30min). Føler jo at søvnen på morgnen ødelegger en del. Ser jo at han faktisk sover 14timer til sammen om han ikke har den lange våkenperioden sin.. :s Men er så vanskelig å vite hvordan jeg skal legge opp dagsovingen om jeg skal ta å stå opp kl. 7. Han er nemlig veldig striks på tid måltidene skal bli servert. Så må jo passe med de og.. :s
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Synes det høres lenge ut med 12 timers natt på en så liten krabat jeg... Synes ikke det er for mye søvn i det hele tatt forøvrig.... MEN alle barn har sine greier og du må finne løsningen for deg og ditt barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå