Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Hvis man registrerer "ny tilgjengelighet", kommer det da opp i MinGat til avd.leder at man kan jobbe de dagene? Er det det som er greia med det alternativet inne på MinGat? Kan man "plukke" vakter av de som er ledige, eller må de godkjennes først?
Stjerne37 Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Da er du tilgjengelig for avd.leder.Den personen avgjør da om du får vakten eller ikke.Altså hun/han må godkjenne vaktene du ønsker deg.
Stjerne37 Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Avd.leder ser da hvilkedager du kan jobbe og hun må¨avgjøre/godkjenne vaktene.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Okey.. så om jeg setter meg som tilgjengelig 2 dager i uka f.eks, så er jeg på "prioritetslista" over hvem de skal kontakte (Sett at de trenger folk en dag, også har de meg og 2 til, så ringer de oss først??) Eller? Hmm... de har jo ørtentusen vikarer der...
Stjerne37 Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Ja,da skal dem ringe en av dere som står tilgjengelig.Skal være lettere for lederne. Bare husk en ting.Hvis du setter det tilgjengelig så er du "pliktig" til å komme hvis du får vakten.Dvs,hvis du setter deg tilgjengelig lang tid framover og plutselig ikke kan en av dagene og dem ringer,så må du på jobb.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Ah, okey... Jeg har fri 2 dager i uka (jobber fast et annet sted) og vurderte å sette meg som tilgjengelig de dagene. Men greia er at jeg må levere jentungen til pappaen sin 1 av disse dagene annenhver uke. Ser det er et kommentarfelt der, kunne jeg skrevet der at jeg ikke kan i ulike uker den ene dagen? Evnt at jeg kunne da tatt dagvakt? (har tenkt på kveldsvakt) Og hvorfor kan man ikke registrere begge deler? Eller kan man det? Mas mas mas mas, men takk for svar altså )
kroi Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Hvis du går inn på "min tilgjengelighet - hurtigtilgjengelighet" så kan du krysse av hvilke vakter du ønsker fra dag til dag. Da går du inn uke for uke og legger inn dagvakter og kveldsvakter slik det passer deg. Men husk å fjerne kryssene hvis det kommer noe i veien slik at du ikke kan ta vakta.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Åh, takk! Men da ringer de først, sant? Det er ikke sånn at de tar det for gitt at jeg kommer? Hehe Jaja, jeg kan spørre om dette på jobb og altså, men skal ikke dit før lørdag og da er det ikke noen sjefer der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå