Gå til innhold

er nervøs for dåpen.....:( andre...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg skikkeli til dåpen... vet det hørest helt teit ut, men jeg har skikkelig angst for slike ting. Har faktisk akkurat begynt i terapi for å takle angsten min mot slike situasjoner...

Det jeg gruer meg til er å gå inn kirken og til vi skal gå frem når barnet blir døypt. Jeg skal ikke bære ungen en gang... det skal svigerinnen min.

Så jeg vet jo att folk ikke ser på meg når vi går fram, men på dåpsbarnet..

men jeg gruer meg allermest til vi skal gå inn kirken, for da er det bare presten først, å så vi bak....... å da går foreldrene først...blæææææææ.....

Jeg kan ikke fordra slike ting!! Å så får jeg skikkelig dårlig samvittighet ovenfor ungen min fordi jeg gruer meg til dåpen hennes:( huff.....:(

Andre som gruer seg? eller som har tips til hvordan jeg skal klare å roe meg litt å heller glede meg til dåpen...?

håååper.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du gå inn bak presten da? Kan du ikke snakke med presten hvis situasjonen er som du beskriver og si at du helst vil sitte inni kirken med din familie/faddere.

Er det evnt. andre barn som skal døpes kan du jo be om at de andre går først og ditt barn og faddere kommer til sist.

De fleste gruer seg litt/er litt spent denne dagen og sikkert litt stressa også. Du skal ikke ha dårlig samivittighet, mange liker ikke slik type oppmerksomhet.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...