Gjest happy mom:) Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 1 uke etter jeg kastet opp og hadde omgangsyken? Konstant kvalm og må drikke cola og spise tørre skiver med smør, kaster opp av middag osv.. Er IKKE gravid, har hormonspiral. Hva er galt med meg? Ringer legen i morgen tror jeg...
Mrs. Bouquet Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 De fleste her i området har fått omgangssyken i to omganger, med noen dagers pause. Eller du kan være gravid, ta en test.
Gjest happy mom:) Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Ingen pause her... Kan umulig være gravid med spiral, det er umulig vel. Ååå stress..men takk for svar
Mrs. Bouquet Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Er vel ikke umulig så lenge du har hatt sex med en mann. Kan være greit å utelukke før du går til legen i alle fall.
Gjest happy mom:) Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 hehe..joda men vet at hormonspiral skal være like sikker som kvinnelig sterilisering sies det...vet at noen har blitt gravid da..men veldig rart at jeg skulle blitt det nå etter å ha spiralen i 3 år..dessuten har jeg vært syk en stund så tror ikke jeg har hatt sex på noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå