Gå til innhold

Feber på 4dagen..

Lilla`83 *snuppa & snuppen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppeluppa på 5år har hatt feber siden 1.nyttårsdag...

Ble syk på ettermiddagen med høy feber og neste dag forkjøla i tillegg...

I går (mandag) var hun med å ryddet vekk jula, rundt kl.14.00 ble hun værende i sofaen med feber igjen..

Leika med lego og div i dag, og nå er det på`n igjen med feber!

Hvor lenge skal dette pågå!??

Spiste godt i går, men i dag er det lite hun har fått i seg.. Orker ikke sier hun... Fått i henne litt drikke da det er det viktigste..

Noen med erfaring av feber over en slik periode!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi på snart to år hadde feber i 5 dager i jula. Og hosta stygt. Feberen var oppe i nesten 40 og kom alltid på ettermiddagen og kvelden. Men var ingenting galt. Var på legevakta på julaften.

Skrevet

Tror det er det som går nå,her har mine 2 hatt feber i 6 dager.nesten 40.Minsten hosta stygt og fikk halsbet.

Så tror du ikke trenger å bekymre deg,pass på å gi drikke.

Gjest happy mom:)
Skrevet

Datteren min på 4år har hatt feber i 10 dager før jul!!

Er noe som går, fikk feber igjen i går..er redd hva det kan være også. Men er bedre i kveld så jeg ser det ann.

Skrevet

Høres ut som mi jente.. hun hadde kun feber på natta -over 39 hver natt i 4 netter og så "frisk" på dagtid, enn noe roligere enn normalt. Hun hadde dårlig matlyst, litt kvalm og vondt i hode og magen. Men feberen kom ikke tilbake etter 4. natta, så lykke til og god bedring!

Skrevet

Takk for svar kjære dere!

Har ikke vært urolig i den forstand, men dere veit en blir jo litt bekymret over de søte små :)

Ser ut som at dette er noe som går :/

I går kveld under kveldstellet begynte ho å hylskrike over det ene øret, holdt på i ca.1.5time før hun sovnet av utmattelse stakkar...

Sovet ganske rolig i natt og i da holder hun sofaen med lett feber..

Veksler på å småleike litt og slappe av under dyna...

Lett feber og hoster myye..

Vanskelig å få i mat, men har fristet henne med to rosa.prinsesse muffins i dag ;)

Drikke truger jeg på, så bare ho ser jeg ser på ho skjønner at nå er det ingen bønn ;)

Skrevet

Feber på 5.dagen blir det jo nå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...