Gå til innhold

et lite dillemma.

mamma til tre nydelige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha to bilstoler en til min bil og en til svigers. Dette fordi dem skal hjelpe til med henting/bringing i bhg. Men jeg syns det blir veldig i overkant å kjøpe to stoler til ca 4000. pr stol. har kikket på litt forskjellige seter å landet på britax multi tech til vår bil, men dette setet blir for tugvindt å flytte daglig ut inn av bil. Hva hadde dere gjort?

Jeg lurer på å enten kjøpe et rimeligere sete eller leie et av forsikring selskap o.l?

Har et siste alternativ å bruke besafe sete fra elste på 6 dette er også forovervent. Dette sete vet jeg at ikke har vært i kollisjon så sånt set bør det jo være sikkert men mener å ha lest at man ikke skal bruke seter som er eldre enn 5år.

Et rimeligere sete blir jo da forovervent har enda ikke funnet et rimelig bakover sete.

Tips mottas med takk. er ikke bare bare når man skal velge bilseter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor 4000 per stol?

Vi har samme opplegget, men betalte ca 2500 for den ene og 2000 for det andre.... Kjøpte et på kampanje og et i sverige.

Skrevet

hvilke stoler har du da? var å kikka i dag ingen stoler av de som passer i bilen var under 3500 :(

Skrevet

Jeg er i samme situasjon og tenker å kjøpe et pent brukt sete på finn.no, siden det skal brukes ganske lite og jeg velger å stole på selger hvis han sier at det ikke har vært utsatt for kollisjon..

Skrevet

det kan jo hende noen butikker har kanpanje nå i januar. ellers kan du jo se om du finner billigere på nett også. Jeg ville hvertfall ikke hatt fremovervendt.

Skrevet

Kjøpte brukt sete på Finn til å ha i foreldrene mines bil. Nå er det ikke så ofte de henter, men helt greit. Ga vel 1200 for det.

Skrevet

Vi har også ekstra stoler hos svigers og kunne aldri ha valgt noe annet enn de vi synes er best og også har i vår egen bil. Å kjøpe noe billig noe bare fordi de skal brukes sjeldnere hadde jeg aldri hatt samvittighet til.

Sikkerheten til barna er da like viktig uansett hvilken bil de sitter i.

Skrevet

Britax Two Way elite er et bra sete, som varer lenge. Fast lavpris på Barnas hus er 1990 kr.

Vi har det som ekstrasete, rett og slett fordi HTS izi sete som vi har i vår bil blir for stort til å flytte rundt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...