Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Har dere en spesiell sang dere synger for den lille?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Både jeg og pappaen synger til den lille Vet ikke om hun hører hva som foregår på utsiden enda, men det blir uansett en hyggelig atmosfære rundt det!! Som jeg innbiller meg smitter over på lille Vi synger mye forskjellig!! Som oftest nattasanger, og noen julesanger i jula
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Verken jeg eller sambo sang til gutten i magen,vi pratet mye da...men vi brukte å spille denne sangen: Hadde den lastet ned på mobil,og spilte den ALLTID hver kveld (+ litt innimellom også da) til han. Da han var baby (han er 1,5 nå) spilte vi den til han da han var urolig,og den roet han med en gang
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Hvor langt er dere på vei når dere begynner å synge?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Var vel rundt 4-5mnd på vei da jeg begynte å spille sangen til min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå