Gå til innhold

Min erfaring med ketolysekuren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at det er så mange som snakker om denne kuren her inne nå:) Så, jeg tenkte bare at jeg skulle komme med mine erfaringer og opplevelser da jeg gikk på dette, kanskje det kan hjelpe dere nølere på riktig vei,enten det er ketolysekuren eller grete roede eller en eller annen form for kur.

Jeg var fast bestemt på at dette måtte være kuren for meg, jeg brukte først mange mange timer på nettet for å samle inn informasjon rundt denne fantastiske kuren. Kjøpte så boken og leste den ihvertfall 4-5ganger, for å virkelig vite og kunne denne kuren inn og ut. Om man skal gå på denne kuren,så MÅ man sette seg skikkelig inn i alt, man kan ikke gå "litt" på ketolyse..bare så det er sagt. En nybegynner feil er å finne erstatninger for alt, altså oppskrifter på "snop" og andre syndige ting. Dette blir rett og slett feil!

Kuren er helt fantastisk for noen, andre passer den ikke til. Dette er en kur for de som er overvektige,ikke de som bare skal gå ned 10 kg- da anbefaler man heller andre former for lavkarbo :) Husk å ta ALLE tablettene som han anbefaler, de hjelper deg på veien:)

Jeg gikk ned en del kilo, men jeg ble så utrolig lei og ikke minst kvalm av all maten..man mister rett og slett lysten på mat! Ikke fordi maten ikke er god, eller fordi det er mye fett. men man har rett og slett ikke lyst på mat. Jeg fant ut at dette var faktisk ikke noe for meg, ikke kan man sprekke en gang..for da må man gå gjennom "vondt-i.hodet" helvete en gang til..ikke det at jeg hadde lyst til å sprekke engang, for søthungeret var man kvitt med en gang så og si (om man ikke driver og finner på erstatninger for alt som er ulovlig).

Jeg orket rett og slett ikke å leve livet mitt slik, så nå har jeg startet med en livsstilsendring med g. roede istedet :) man skal tross alt leve vedsiden av og :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, takk for at du deler dine erfaringer:)

Jeg startet i går, men skal ikke ned mer enn 10 kg så får se om jeg går ned.

Er alltid derfor jeg sprekker, er så glad i fet mat....:)

Men hva med den ketosticen? hvor rosa skal den være for at man er i ketose?

Skrevet

:) så lenge man får farge på stixen så er man i ketose,fargen er ikke en idikator på hvor mye fett man forbrenner. Jeg og var sånn, elsket fet mat etc, derfor tenkte jeg at den var perfekt for meg..ikke det at man bare spiser fett, man må faktisk spise ganske mye grønt og. jeg har faktisk ikke spist så mye grønt som da jeg gikk på kuren. Jeg ble ikke lei av den fete maten, jeg mistet bare rett og slett matlysten..måtte presse ned 2måltider om dagen..det var alt jeg greide. Og hver gang jeg spuiste så ble jeg kvalm :S (på slutten) Ned går man, men man blir liksom aldri ferdig med kuren, når man har gått ned det man vil, så kan man ikke begynne å spise vanlig mat igjen..da må man gradvis øke karbinnholdet i maten (over lang tid),, og om man ikke vil legge på seg alle kg så må man leve på en eller anna form for lavkarbo resten av livet

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...