Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Sendte testen inn idag. Egentlig kun for å bekrefte at eksen min ikke er faren til barnet mitt. Men guuuurimalla om det skulle vise seg å være han likevel! Da blir det straks verre.. Flere her inne som har tatt farskapstest? Hva ble resultatet?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Kan si det slik, at farskapstestene er ganske sikre:-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 hvor lang tid tar det for å få svar da??
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Vi tok det. Bf jukset og hadde sendt en annen så resultatet ble først negativt. Så fikk politiet hente han for å forsikre seg om det var han. Da ble testen positiv. Herregud for en greie det der var.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Uffda, litt umoden til far å være 18.02? Har bf noe kontakt med barnet nå da?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Min far tok farsskapstest for noen år siden. Husker ikke helt hvor lang tid det tok før vi fikk brevet i posten. Kan det ha vært 2 uker... Ikke helt sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå