Gå til innhold

urinveisifeksjon


MinAndreSkatt

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Jeg er til vanlig plaget med urinveisinfeksjon, desverre.

Når jeg får det så får jeg det gaanske ille også, men har antibiotika liggende, og tabeletten funker etter en times tid (PARADIS)....

 

men ettersom jeg ikke kan ta de nå, har dere noen tips?

Ligger i forsterstilling å gråter, SÅ vondt er det!!!.... *snufs*

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff... høres ikke godt ut!

 

Kan man ikke ta antibiotika??? Hvorfor ikke det siden det gjelder kun for en kort periodde? Har du hørt med en lege?

 

Jeg har rett og slett ikke peiling på hva man kan ta i steden for... Men jeg kan foreslå å drikke mye (tranebærsaft er bra).

 

God bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du kan ta antibiotika selv om du er gravid. Jeg har også vært en del plaget med urinveisinfeksjon, og da jeg var gravid forrige gang fikk jeg en infeksjon tidlig i svangerskapet. Jeg fikk antibiotika av legen min som virket raskt, og fosteret tok ingen skade av det. Men antibiotika bør vel uansett rekvireres av lege, enten du er gravid eller ikke. Jeg er helt sikker på at legen skriver ut antibiotika til deg hvis du trenger det, det er jo ikke bra å gå med en infeksjon i kroppen heller. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er jammen meg ikke noe godt!!

 

okei.... trode det var sånn "nei nei" skjønner dere. men om du fikk lov av legen din så går det sikkert fint. takk for svar begge to! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...