Gå til innhold

Gravid med nedsunken livmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter første fødsel var jeg så "heldig" å ende opp med nedsunken livmor, i tillegg til litt annet snacks som fremfall av skjedevegg og slikt... ;-) Jeg kommer nok til å operere dette med tid og stunder, men er innstillt på å bli ferdig med unger først.

Nå er jeg 23 uker på vei med nr 2, og har begynt å få en del spørsmål ift hva nedsunken livmor vil bety ift svangerskap og fødsel. Hvis det i det hele tatt spiller noen rolle... Jeg har prøvd å spørre både fastlege og jordmor (kommunal), men ingen kan noe særlig om dette. Derfor tenkte jeg å prøve lykken her inne, det er jo ikke sååå uvanlig...!

Lurer derfor på om det finnes noen andre her inne med nedsunken livmor, og som enten er gravide eller har vært? Kan dere dele noen erfaringer med meg? :-)

Veldig takknemlig for svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nedsunken livmor selv etter fødsel, men fikk prinsessa for bare 9 mndr siden og håper at ting vil bedre seg litt... Gruer meg allerede til å bli gravid på nytt... :(

Skrevet

Ingen...? :-)

dytt...

Skrevet

Jeg skulle inn og spørre om akkurat det samme! Har absolutt ikke lyst til å føde vaginalt igjen, så lurer på om man kan få keisersnitt av den grunn. Sorry at jeg ikke kan svare deg, men flere i samme situasjon iallefall!

Skrevet

Takk, ja, jeg trodde egentlig vi var flere... :-)

Etter som jeg har forstått så er de ganske strenge ift til å få innvilget operasjon, så spørs vel om man får innvilget ks...?

Jeg klamrer meg til håpet om at fødselen vil gå raskere denne gangen...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...