Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Hei! Vi har lyst til å reise til syden, feks kanariøyene el. Jeg er 22 uker på vei, og lurer på om det er forsvarlig å reise nå. Noen som har erfaring med dette?? Hva bør man evn tenke på?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Hvorfor skulle ikke det være forsvarlig?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Det går nok fint om du passer på hva du spiser i forhold til retningslinjene og du(og ungen) ikke blir for varm. Skjerme ungen mot sterkt lys med å ha ett håndkle rundt maven. Drikk mye vann. Støttestrømper ombord på flyet
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Er bare flere som har sagt ting som "tør du det nå da" "tenk om vannet går" og flere snakker om smitte av toxoplasmose.. Selv tenker jeg jo litt på blodpropp på flyet osv.. Men med støttestrømper går det kanskje bra Har du 16:38 vært i syden så sent i svangerskapet, og har god erfaring med det?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Kanariøynene er ikke spesielt varmt da,,Skjerme magen med et håndkle? Er vel bare godt det for både mor og barn og få litt varme på kroppen. Drikk godt med veske og kos deg på ferie du Hi:) Enkelte tror visst ikke kvinner går gravide i andre land
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Nei, det jo ikke varmere enn en normal norsk sommer.. Og man dekker seg jo ikke så mye til da.. Men er jo greit å ha litt i bakhodet at man ikke trenger å steke!!! Jeg regner med vi betiller tur nå snart, og håper på en fin tur HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Ja..Vi reiste til Hellas i juni 2009, da var jeg litt over 5 mnd på vei, nærmere 6 mnd da vi reiste hjem. Vi var der i 2 uker. Hadde det kjempefint, varmt var det, det lå på mellom 30-35 grader i skyggen, men med masse veske og skygge eller et bad når det ble for varmt var alt helt topp:) Var litt ekkelt å sitte så mye i ro på flyet, var vel mest for at magen var i veien og jeg ikke fant den rette stillingen. Fikk ekstra puter på flyet for å ha bak ryggen. Er du i fn form i svangerskapet, så ser jeg ingen grunn til å la være å reise. God tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå