Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Eksamen snart og sliter med matte. Hvor kan jeg ringe i Osloområdet for å få hjelp til dette, uten at det koster en formue?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Bare et vilt forslag litt i blinde.. Røde kors har noe som heter leksehjelpen:) kan jo prøve der?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Har dere ikke undervisning i dette? Vi har to uker undervisning med farmasøyt+ våre egne lærere.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Kan du ikke få hjelp på skolen?? Litt sent å tenke på grunnleggende matteferdigheter hvis du snart skal ha eksamen... Burde ha hatt det i boks før medikamentregningen.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Spør læreren din om han/hun har tid til å hjelpe deg litt ekstra eller vet om noen som har tid til det, er ikke sikkert du må betale så masse om de har tid å hjelpe til ekstra i arbeidstida si.. om mange i klassen din sliter med dette kan dere kanskje slå dere sammen og be om hjelp sammen? Lykke til, regner med det er sykepleier du går siden du skal ha medikamentregning?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 HI her. Vi hadde 2 x 2,5 time med undervisning om det. Andre gangen var jeg syk, så da fikk jeg ikke med meg siste halvdel.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Både under bachelor i sykepleie og videreutdanning i anestesi fikk vi tester på fronter vi kunne øve på. Har du ikke fått det? Jeg er ikke hverken god i matte eller liker det men greide det uten feil på begge utdanningene. Det er heldigvis ganske logisk matte. Hva sliter du mest med da? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har også tatt medikamentregning til sykepleien, og jeg er som deg hi, grumsom til matte. Men, det er enkel mattegreier. Klarer jeg det, så gjør du også. Et tips er å øve på andre eksamensoppgaver som er blitt tatt før på skolen. Det gjorde jeg, og det funket som bare det. Øv øv, det kommer du lengst og best med. Be andre om hjelp som går i kullet ditt. Har dere ikke kollektivgrupper (eller hva det heter igjen)...Er god hjelp å hente fra de.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 haha, måtte bare le av kollektivgrupper...thihhiii ,kollektiv er jo busser og tog og sånt, hehe.. kollokvie-grupper er det du tenker på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå