Espoir Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Samme problem hvert år, men med gullfisk-hukommelse husker jeg ikek hva vi gjør fra år til år. Tror vi brukte det som ved en gang, men ellers husker jeg ikke. Hva pleier dere å gjøre?
Snakkelittmeddeg Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Pakker det fint ned i kartongen og setter det i boden ) Og det er like grønt hvert år Jeg vet at gjennvinningen her tar i mot juletrær Vi har levert det der tidligere og noen ganger har det gått utenfor gjerdet...
lykke74 med 3 små Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Bretter det sammen, legger det i esken og bærer det ned i kjelleren.... Kan man ikke levere det på søpla eller gjenvinningsstasjonen?
Espoir Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2011 Hm, jo men vår nørmeste gjenvinnigsstasjon tar ikek imot hageavfall. Kanskje de gjør unntak for juletrær. Ellers må vi kjøre laaaaangt avgårde til en annen stasjon.
Mrs. Bouquet Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Er så hledig å bo slik til i byggefeltet at vi kan kaste det utenfor tomta.
petite fleur Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Her setter vi det på trappa, så kommer renovasjonen og henter det. Står på kastekalenderen når de kommer.
* 5 om dagen * Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 jeg vet mange klipper det opp med hagesaksa, og bruker selve treet til ved...da er jo mulig å bli kvitt det med restavfallet, om det ikke er andre somkan komme å hente det. mannen tar det med seg på bilen her, og hiver det på fyllinga.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Her kommer rotary eller laions og samler inn mot at vi gir 20 eller 30 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå