Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Er livredd for at det er herpes, men tror ikke det da, da en i familien har hatt brennkopper og det går i barnehagen!! Noen som vet hvor man evt kan se noe bilder av hvordan brennkopper der nede sees ut?? Er ikke inne i selve ratta....(ler) men der hvor man har mest hår før man kommer så langt ned og i lysken/låret..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Har du det bare der? Høres ut som herpes om du ikke har det flere steder..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Ja høres virkelig ut som herpes dette. Du bør dra innom legen i morgen og få tatt en prøve. Prøven kan bare taes ved utbrudd.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Har hørt at man får vondt ved herpes utbrudd, spesielt det første! Jeg har ikke vondt i det hele tatt, eller er ubehag da men ikke vondt. Flere må jo vist nok gå på smertestillende fortalte hun på legekontoret. Siden dette ble oppdaget for 3 dager siden, og bare har spredt seg mer, altså blitt en del mer på 3 dager (noe vist nok ikke herpes utbrudd blir, der kommer så og si alt med en gang) har jeg forstatt troen på at det er brannkopper. I dag har jeg hatt en blemme på låret som har sprekt og blitt til nesten det som ser ut som en vannkopp. Har 3 stk til på låret/lysken som ser likedan ut. Herpes dannes jo mer i klaser, altså et større området med mange hvite/gule blemmer etter hva jeg forstår.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har hatt brennkopper og da fikk jeg i lysken i tillegg til noen andre steder. Brennkopper er veldig smittsomt, og siden dere har hatt det i familie, er det stor sjans for at det er det. Mitt utslett var kanskje som en femkrone i størrelse og rødt og litt "flassete".
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Noen av mine er som 1 krone...og noen så små som prikker, som en vannkopp str liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå