Gå til innhold

Noen voksne som har hatt brennkopper "der nede"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er livredd for at det er herpes, men tror ikke det da, da en i familien har hatt brennkopper og det går i barnehagen!!

Noen som vet hvor man evt kan se noe bilder av hvordan brennkopper der nede sees ut??

Er ikke inne i selve ratta....(ler) men der hvor man har mest hår før man kommer så langt ned og i lysken/låret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du det bare der? Høres ut som herpes om du ikke har det flere steder..

Skrevet

Ja høres virkelig ut som herpes dette. Du bør dra innom legen i morgen og få tatt en prøve. Prøven kan bare taes ved utbrudd.

Skrevet

Har hørt at man får vondt ved herpes utbrudd, spesielt det første! Jeg har ikke vondt i det hele tatt, eller er ubehag da men ikke vondt. Flere må jo vist nok gå på smertestillende fortalte hun på legekontoret. Siden dette ble oppdaget for 3 dager siden, og bare har spredt seg mer, altså blitt en del mer på 3 dager (noe vist nok ikke herpes utbrudd blir, der kommer så og si alt med en gang) har jeg forstatt troen på at det er brannkopper. I dag har jeg hatt en blemme på låret som har sprekt og blitt til nesten det som ser ut som en vannkopp. Har 3 stk til på låret/lysken som ser likedan ut. Herpes dannes jo mer i klaser, altså et større området med mange hvite/gule blemmer etter hva jeg forstår.

Skrevet

Jeg har hatt brennkopper og da fikk jeg i lysken i tillegg til noen andre steder. Brennkopper er veldig smittsomt, og siden dere har hatt det i familie, er det stor sjans for at det er det.

Mitt utslett var kanskje som en femkrone i størrelse og rødt og litt "flassete".

Skrevet

Noen av mine er som 1 krone...og noen så små som prikker, som en vannkopp str liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...