Gå til innhold

Jeg har ikke mer sykemeldingskvote.


line3mann

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre. Jeg har termin 19 mai og begynner å merke at jeg får vondt i ryggen, bekkenet når jeg bøyer meg, når jeg står for lenge, hjelper barna mine å kle på seg osv. Jeg har gått gravid to ganger før og hadde bekkenløsning med begge to fra jeg var 4- 5 mnd. Jeg jobber i en barnehage hvor vi er mye ute, så jeg vet at det kommer til å bli mye påkledning, bleieskift osv. Selv om jeg jobber på stor avdeling med barn fra 2.5 til 6 år. Nå har det seg sånn at jeg har vært sykelmeldt en stund pga en veldig vanskelig situasjon i familien min. Skal begynne å jobbe 100 prosent nå i neste uke. Noe jeg gruer meg masse til. Vet ikke hva jeg skal gjøre. føler at jeg må holde ut fordi jeg ikke har mer sykemelingskvote å ta av. Er det noen her som er i lignende situasjon eller har noen råd. Vennlig hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i kommunen har vi ei bedrifts jordmor. Hun har samtaler me sjef og den gravide. Å gjør alt for å tilrettelegge best mulig for den gravide sånn at man kan være i jobb lengst mulig. Jeg har for eksempel en tilretteleggings vikar. Som jobber sammen med meg innimellom. For at jeg kan slappe litt av om det trengs. Jeg er tatt av jobb jeg ikke kan gjøre. Man har utrolig mye rettigheter som gravid det er bare å vite om dem.. Sjekk om dette er noe dere har der du bor oxo. Jordmora som vi har er kun for gravide så jobb. Så hun vet mye om akkurat det.. Lykke til og go bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...