Gå til innhold

noen fra molde/møre området her?


sk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er fra molde. Eller aukra da. Men sykehuset har stengt fra 15. juni til 15. juli fikk jeg beskjed om når jeg var på ultralyd.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor må dere når det er sommerstengt da?

 

Jeg må til Ålesund siden jeg venter tvillinger,men bor i Ørsta og skulle ha født i Volda viss ikke det var for tvilling fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi må event t kr,sund. men da håper jeg at je går til termindato, he he har termin den 15 juli. :)

 

tusen takk for svar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg også har termin 15. Juli, så fikk bare beskjed om å knipe igjen til termin;) Men vi kommer til og føde i Ålesund om babyen skulle komme før termin da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-) hei, jeg også har termin 15 juli :-) håper jeg går ut tiden å får føde i Molde:-) bor allerede en time unna Molde, og det er litt lengere til Kr.sund. Så Molde hadde klar vært det beste i mitt tillfelle :-) kansje vi møtes på føden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra ei lita bygd utenfor Eidsvåg, Gussiås heter den :-) har bodd de siste årene på Eidsøra sammen med samboeren min som er herifra, den ligger også rett utenfor Eidsvåg :-) Ja, dette er det første barnet for oss begge. Og vi synset det er SÅÅÅÅ spennede å koseli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kosli,dette er vår nr 2,så vet hva vi går til hehehe. det er utroli koseli da ;) hvor gammel er du da? frykteli nysgjerri men men. formen er bra å??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, er lov d :-) jeg er 23 blir 24 i mai. Var ganske kvalm hele dagen i starten men nå her det gått over :-) ellers er jeg i fin form, har blitt ganske stor faktisk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ormen er stigende her men ikke på topp, greier ikke jobbe 100%.men har fått så sinnsykt vondt i korsryggen de siste dagene.. grøss å gru, helt grusomt, føler meg som ei på 90 år. håper det går over.

masse lykke til, må holde meg oppatert om vi møtes på føen he he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...