Gå til innhold

Noen fra Bergen her??


am86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

så kjekt, begynte å se dårlig ut med bergensere her:)

Hvor i bergen da?

Går svangerskapet bra forløbi? Hos meg har akkuratt kvalmen slippet taket, helt fantastisk å klare å spise igjen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Jjaja har jo ikke noe å si om du er fra bergen eller ikke, så lenge du bor her..

Jeg bor i åsane, vet ikke hvor kjent du er:)

Kjenner ikke så mange som er gravid nå, så derfor hadde jo det vært kjekt å bli kjent me noen i samme "situasjon" som meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Formen er vel heller dårlig, har bare blitt mer og mer kvalm siden uke 9, og nå i uke 13 klarer jeg knapt nok å få i meg mat. Kjempegøy! Jeg bor for tiden på Landås. Kjenner heller ikke mange gravide, så hadde absolutt vært kjekt å bli kjent med andre i samme situasjon ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Er fra Bergen, jeg og:) Venter nummer tre og er 31 år. Har termin rundt 20.juli (i følge tidlig ul), så det blir en spennende sommer:-)

Formen er nå bra, men fra uke 5 til 12 var jeg sykemeldt pga voldsom kvalme. Nå er det en uke siden sist jeg måtte fly på do og spy, så nå er formen MYE bedre! Herlig:)

Bor i Bergen Vest, forbi Haakonsvern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Ja er veldig deilig å i være kvalm! Men en skal sies, jeg har ikke spydd 1 gang (bank i bordet) Selvom det ikke har vært langt i fra... er frisør å enkelte kunder lukter ikke like godt....

 

Er 1 uke i forskjell på oss da, temin rudt 27 juli...Jeg er 12 uker på mandag, gleder meg til å si det rrundt til alle, skal høre fosterlyd 20 januar... det gleder jg meg også til:)

 

Skal dere også på kontroll å høre fosterlyd?? (jeg mistet en for 3 mnd siden så kan være grunnen til at hun vil ha meg inn)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cece- vi skulle jo nesten fått til ett treff når folk er litt mindre kvalm.... Det hadde egentlig vært ganske kjekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann!

Hvordan går det med dere fra Bergen nå?

Er 15+3 idag, og håpet formen skulle ha kommet seg til nå, men er fremdeles like kvalm og har fått bekkenløsning også. Kjekt!

Har ikke kjent spark ennå, går og gleder meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

jeg er 14 uker nå imorgen... jeg er kjempekvalm enda!! har ikke kastet opp så det er jeg fornøyd med.... Vært sykemeldt nå i 1 uke pga influensa, men imorgen skal jeg prøve meg igjen.... Men jeg er sååå kvalm, så jeg kvir meg!!!

Gleder meg utroli mye til spark!:)

Når skal dere på ultralyd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. Influensa når man er gravid høres ikke kjekt ut!

Skal på UL imorgen (16+2) pga ekstra oppfølging tidlig i graviditeten. Håper alt er fint, og dersom det er det håper jeg at jeg også får sett om det bor en liten jente eller gutt i magen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og er 14 uker i morgen. Har ikkje vært kvalm på 1,5 uke, men har hodepine av og til. Skal på neste ul 25 februar, gleder meg sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og er 14 uker i morgen. Har ikkje vært kvalm på 1,5 uke, men har hodepine av og til. Skal på neste ul 25 februar, gleder meg sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg har fått så seint ultralyd.... 1 mars.....Vil vite hva det er nå jeg!!

 

Jeg sliter med at jeg klarer ikke å drikke vann... å da er det lett å glemme å drikke andre ting.... men da kommer jo også hodepine....

Men vi skal ikke klage! Det komme noe helt fantastisk ut av dette!:D

 

Har dere fått mage da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL idag og alt så heldigvis fremdeles fint ut :) Legen kunne ikke garantere noe, men var 80% sikker på at det bor en liten gutt i magen min. Blir spennende å se på ord UL 14 feb om den viser det samme. Ifølge målinger idag er jeg 16+1 på vei. Måtte en tur og kjøpe en søt body med blå bamse på etter UL, første ting jeg har kjøpt.

Har fått litt mage ja og flyttet inn i mammabukser, utrolig herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer å mye med en gutt på vei!! Kjempekjekt!:)

Gleder meg virkelig til ultralyd som ikke er før 1 mars:/ Håper det går fort:)

Har ikke fått mage, men gleder meg til det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei til dere som har svart på am86, se info vedr treff på BIM-treff i Bergen. Ser at noen av dere som har skrevet her ikke har skrevet på siden på en stund, så håper at noen av dere og har mulighet til å være med. Så da tror jeg at en har truffet alle som har skrevet siste to mnd i Bg i juli-gruppen

 

God vinterferie uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...