Gå til innhold

Noen fra Bergen her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! :) Jjaja har jo ikke noe å si om du er fra bergen eller ikke, så lenge du bor her..

Jeg bor i åsane, vet ikke hvor kjent du er:)

Kjenner ikke så mange som er gravid nå, så derfor hadde jo det vært kjekt å bli kjent me noen i samme "situasjon" som meg:)

Hei igjen :)

Formen er vel heller dårlig, har bare blitt mer og mer kvalm siden uke 9, og nå i uke 13 klarer jeg knapt nok å få i meg mat. Kjempegøy! Jeg bor for tiden på Landås. Kjenner heller ikke mange gravide, så hadde absolutt vært kjekt å bli kjent med andre i samme situasjon ja.

Annonse

Heisann!

Er fra Bergen, jeg og:) Venter nummer tre og er 31 år. Har termin rundt 20.juli (i følge tidlig ul), så det blir en spennende sommer:-)

Formen er nå bra, men fra uke 5 til 12 var jeg sykemeldt pga voldsom kvalme. Nå er det en uke siden sist jeg måtte fly på do og spy, så nå er formen MYE bedre! Herlig:)

Bor i Bergen Vest, forbi Haakonsvern.

Hei!! Ja er veldig deilig å i være kvalm! Men en skal sies, jeg har ikke spydd 1 gang (bank i bordet) Selvom det ikke har vært langt i fra... er frisør å enkelte kunder lukter ikke like godt....

Er 1 uke i forskjell på oss da, temin rudt 27 juli...Jeg er 12 uker på mandag, gleder meg til å si det rrundt til alle, skal høre fosterlyd 20 januar... det gleder jg meg også til:)

Skal dere også på kontroll å høre fosterlyd?? (jeg mistet en for 3 mnd siden så kan være grunnen til at hun vil ha meg inn)

• 2 uker senere...

Heihei!

jeg er 14 uker nå imorgen... jeg er kjempekvalm enda!! har ikke kastet opp så det er jeg fornøyd med.... Vært sykemeldt nå i 1 uke pga influensa, men imorgen skal jeg prøve meg igjen.... Men jeg er sååå kvalm, så jeg kvir meg!!!

Gleder meg utroli mye til spark!:)

Når skal dere på ultralyd??

Annonse

Huff. Influensa når man er gravid høres ikke kjekt ut!

Skal på UL imorgen (16+2) pga ekstra oppfølging tidlig i graviditeten. Håper alt er fint, og dersom det er det håper jeg at jeg også får sett om det bor en liten jente eller gutt i magen min!

Jeg syns jeg har fått så seint ultralyd.... 1 mars.....Vil vite hva det er nå jeg!!

Jeg sliter med at jeg klarer ikke å drikke vann... å da er det lett å glemme å drikke andre ting.... men da kommer jo også hodepine....

Men vi skal ikke klage! Det komme noe helt fantastisk ut av dette!:D

Har dere fått mage da?:)

Da har jeg vært på UL idag og alt så heldigvis fremdeles fint ut :) Legen kunne ikke garantere noe, men var 80% sikker på at det bor en liten gutt i magen min. Blir spennende å se på ord UL 14 feb om den viser det samme. Ifølge målinger idag er jeg 16+1 på vei. Måtte en tur og kjøpe en søt body med blå bamse på etter UL, første ting jeg har kjøpt.

Har fått litt mage ja og flyttet inn i mammabukser, utrolig herlig!

• 1 måned senere...

Hei til dere som har svart på am86, se info vedr treff på BIM-treff i Bergen. Ser at noen av dere som har skrevet her ikke har skrevet på siden på en stund, så håper at noen av dere og har mulighet til å være med. Så da tror jeg at en har truffet alle som har skrevet siste to mnd i Bg i juli-gruppen

God vinterferie uke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...