Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Herregud! Jeg skulle jo vært kjempe glad nå. Dagdrømt og kost meg! I stedet føler jeg meg helt i limbo. Jeg er gravid. I 7. uke nå forhåpentligvis. Men jeg er bare trist. Trist og trøtt og lei. Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. Ingen ting føler jeg. Blødde så vidt litt forrige uke. Rosa utflod og litt slim med blodstreker. Akkurat rundt da hjertet skulle begynt å slå. Mitt hjerte sank. Og den gnagende følelsen av at alt er gale vokste. Først i dag ringte jeg til legen. Har utsatt det. Latet som ingen ting. Men det var vel på tide. Kanskje jeg får en ul som kan gi meg noen svar. Kanskje det faktisk er liv. Det ville overraske meg mer enn meldingen om at det ikke er det. Jeg sørger nesten allerede..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Så så. *klapper deg på håret* Vil tro det er hormoner i bildet her. Plei deg selv, det går nok bra skal du se. *trøsteklem*
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Takk for det. Håper du har rett. For nå har mest lyst å bare gjemme meg i en krok og gråte. Håper jeg får vite noe mer i morgen. Men tviler litt på det. Er bare fastlegen jeg skal til..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Det går sikkert bra, HI:) Jeg blødde mye i svangerskapet (de første ukene, og fremt il uke 12). Nå har jeg en herlig gutt på snart et år. Blod trenger ikke å være farlig.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Jeg ble forresten henvist til tidlig ul i uke 8, så det er håp for deg også.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Tusen takk for oppløftende svar. Er desverre ikke bare pga blødningen jeg tror at dette ikke går rette veien. Har liksom ikke kjent noe til det fra begynnelsen av. Ingen symptomer, ingen god følelse i magen, den lille varme kilingen og gleden som kom med en gang sist. Da var jeg så sikker på at det kom til å gå fint fra starten av. Ingen bekymring. Tng føles bare tungt og trist nå, selv om det når var planlagt nå og ikke en kjempe overraskelse som sist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå