Gå til innhold

Dere som bare er søster og bror..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere et tett bånd? Savnet dere søsken av deres eget kjønn? Jeg har kun en søster og tenker at jeg gjerne hadde savnet en søster hvis jeg kun hadde hatt en bror..Men nå har jeg fått en gutt og en jente da,og lurer på om de kommer til å bli like sammensveiset. 2 års mellomrom på dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en lillebror som er 4 år yngre enn meg og jeg har aldri savnet en søster.

Da vi var små kranglet vi litt, men stort sett så lekte vi godt sammen og da vi var i tenårene var vi gode venner. I dag er vi bestevenner og kan fortelle hverandre alt, snakkes jevnlig og er ofte på besøk hos hverandre.

Jeg ville aldri byttet bort broren min for en søster (jeg tror ingen som er glade i søsknene sine ville byttet dem bort;)!

Skrevet

3 år mellom meg og min bror. Har egentlig veldig lite kontakt. Alltid ønsket meg en eldre søster eller en yngre søster(dvs enten ville jeg vært en attpoklatt, eller hatt en lillesøsøster som var det).

Skrevet

To år mellom meg og broren min. Jeg er eldst. Har aldri savnet en søster og vi er nære, spesielt nå som voksne.

Skrevet

Det er godt å høre at noen av dere er nære:)

Skrevet

Det går nok mer på personlighet og kjemi enn det går på kjønn;)

Skrevet

Mamma har en bror som er fire år yngre enn henne selv. De treffes flere ganger i uka, og er skikkelige bestiser.

Skrevet

Det gjør sikkert det ja.hehe;) HI

Skrevet

Jeg har en søster og en bror, og de to er veldig tette, men jeg er ikke tett til noen av dem. Antagelig fordi de er født med 18 måneders mellomrom mens jeg er fem år eldre....

Skrevet

Kan ikke si vi har så tett bånd nei, men så er det også endel års forskjell på oss, og bortsett fra de første leveårene hans, så har vi heller ikke vokst opp sammen da vi havnet i forskjellige fosterhjem.

Men jeg må jo si det at jeg tror det at hadde jeg hatt en søster istedet for en bror, så hadde det vært lettere å få tilbake den kontakten og søskenforholdet nå når vi er blitt eldre, enn hva det er med han.

Har også alltid ønsket meg en søster, dog nær min egen alder, og fantaserte alltid når jeg var mindre om at det en dag ville dukke opp ei jente på døren som var en ukjent søster fra farssiden. Har også spurt min far om det er mulighet for noe slikt, altså, om han var sikker på at han ikke hadde flere barn der ute, men var nok ikke så heldig gitt :-p Men det er virkelig noe jeg har savnet, og misunnet mine venninner som har hatt søstre.

Skrevet

Hehe,det var litt søtt ønske da:) Det er det jeg også tenker,at brødre gjerne ikke er så sosiale som søstre,og det kan jo bli vanskeligere å holde kontakt da,når en blir eldre.HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...