Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Jeg begynte å hoste stygt igår, bronkitthoste. Følte meg generelt ikke bra. På kvelden ved leggetid begynte jeg å fryse skikkelig og frem til o4 i natt økte temperaturen min til over 39. 2 tabletter og en liten stund senere ble jeg veeldig varm, måtte åpne vinduet og få avkjølt meg, svettet mye. Sov ingenting i natt, men har sovet fra ca 07 til 12 idag. Er dette influensa? Jeg mener, jeg har hatt det for mange år siden, men var da sengeliggende i flere dager. Akkurat nå orker jeg jo å sitte her, men jeg er ikke istand til å jobbe da. Fryser litt nå og. Eller er det vanlig at vi voksne og har slike feber-runder uten at det er noe mer?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Influensa varer gjerne minst en uke så du får vente å se.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Det kan like godt være en forkjølelse som influensa. Men har det noe å bety hva det er egentlig?? Ta tiden til hjelp, ta paracet hvis feberen blir for høy, og drikk mye. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Høres mistenkelig ut som influensa, selv om feber vel også kan forekomme ved kraftig forkjølelse eller andre infeksjoner.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 sånnhar jeg hatt det i 2 uker!! Og fikk bihulebetennelse for noen dager siden så har fått antibiotika, så bjynner endelig og komme meg:) Lille snuppa har også vært syk i 2 uker skal til lege me henne idag:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå