Gå til innhold

Sykemelding i hele ferien i juli...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager er dette? Er det fire uker a 5 dager eller er det 6 dager som regnes? eller noe annet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs på hvor mange dager i uka du jobber det.

4 uker er 4 uker uansett når på året!

Skrevet

Hvis skal få igjen ferien og er syk hele juli, det er min ferie, får jeg da fri 31 dager eller 20 dager???

Skrevet

du kan i alle fall ikke få igjen 31 dager, for så mange feridager harcman ikke;)

Ferien er 5 dager per uke hvis du jobber mandag-fredag

Skrevet

Jeg har fått beskjed om at jeg kan få overført (må søke) 12 arbeidsdager fra sommerferien min (ferien utgjør hos oss 4uker+1dag) til neste år.

Var også sykemeldt hele ferien.

Er tilsatt i 100% stilling i grunnskolen.

Skrevet

Om det er frem i tid. Altså juli 2011 trenger du jo ikke sette opp noen frie om du likevel er sykemeldt.

Husk at du bare kan overføre to uker med ferie til neste år.

Skrevet

Har du vært langtidssykemeldt og det har forhindret deg i å ta ut ferien i tide og det er mer enn de "obligatoriske" 12 dagene man kan overføre til neste år, kan du søke arbeidsgiver om utbetaling av resterende ferie, ev. å få overføre alle feriedagene dine til neste år. Du skal ikke miste dem i utgangspunktet. Ev. kan du inngå en avtale om at du må bruke opp disse feriedagene før sommerferien, slik at du ikke blir sittende med altfor mange feriedager hele neste år også (2011). Om du skjønte dette :) Mye er opp til arbeidsgiver i det store å hele, men i Staten har man mange regler å følge, men der også kan man vise skjønn.

Skrevet

Det var godt å vite-takk til deg også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...